Ta tjuren vid hornen

Publicerat: 2012-11-13 Kl: 23:56:57 | I kategori: Allmänt



Idag har jag pratat med en av mina döva lärare på skype.. Det är inte första gången, men med henne var det första gången. Jag var skitnervös innan för hon är den svåraste att förstå och hon säger själv att vi ska se henne som en utmaning..
Det gick hur bra som helst och det kändes så skönt efteråt :-) Vi pratade om mat och det är ju nånting jag tycker om Hehe...
 
Älsklings Elviz är sig själv idag igen, lycklig och ska vara med hela tiden :-) Vi droppar i ögonen morgon och kväll och det har han kommit på är inte så roligt.. Ett projekt har det blivit och vi brottas innan droppjävlarna är i ögonen, men jag vinner tillslut..
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0