Motion

Publicerat: 2012-11-08 Kl: 00:58:00 | I kategori: Hemma i Byn



Jag och Josefin (Karlns systerdotter) har börjat gå ut och gå på kvällarna, det är riktigt härligt och välbehövligt och mycket roligare än att gå själv :-)
Hoppas vi kan hålla i det ett tag så att jag får in rutinen att gå varje kväll även fast jag får gå själv nån gång.
Ikväll var det jättefint med norrsken och hundarna uppförde sig riktigt bra, Elviz hade på sig sin reflexväst som har varit alldeles förstor förut.. Han är så fin så lillgubben min ♥
 
 
Jag skulle bra gärna vilja komma över ett begagnat attract band som jag kan ha som komplement till mina promenader.. Är det någon av er som vet nån som har ett och inte använder det, tipsa mig gärna :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0