Farbror Doktorn

Publicerat: 2012-11-13 Kl: 00:45:52 | I kategori: Elviz



Idag har Elviz varit till Djurkliniken för att kolla ögonen.
Det gick bra och han var så duktig, jag var en riktigt stolt mamma ;) Han satt snällt medans vetrinären pulade in remser i ögonen för att mäta tårar m.m Han tittade på mig med ena ögat hela tiden så han visste att jag var kvar.. ♥
Lillgubben har för trånga tårkanaler så han blev nerdrogad och somnade i min famn sen fick jag lämna honom medans de tog in honom på operation och spolade tårkanalerna. Det hade gått jättebra inge stopp eller annat fel bara att de är för trånga. Så jag fick med mig 2 olika sorters droppar som vi ska använda flera gånger om dagen i 2 veckor, sen ska vi på återbesök..
När jag hämtade honom så hoppade han upp i famnen på mig och somnade, sen har han sovit hela eftermiddag/kväll.. Men nu tror jag han börjar känna sig som vanligt igen..
2043:- slutade besöket på :(
Det är inte billigt att ha hund...
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0