Bloggpaus

Publicerat: 2012-11-14 Kl: 23:21:00 | I kategori: Allmänt



Jag tänker ta en liten timeout från bloggen.
Det är inge roligt att blogga just nu, känns bara som ett måste. Händer ju inte speciellt mycket i mitt liv mer än att jag pluggar..
 
När jag började blogga var jag hemma och sjukskriven och sedan arbetssökande, då var bloggen nånting att göra, nånting att lägga energi på. Men nu har jag annat att lägga min energi på som jag tycker är roligt :-)
 
Ni kan följa mig på INSTAGRAM om ni inte redan gör det. Känner jag dig inte så skriv en kommentar så godkänner jag att du följer mig där ..
 CAMILLALUNDSTRM
 
Vem vet, det kan ju hända att jag slänger in nått inlägg ibland...
Ha det bäst mina vänner ♥
Puss & Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0