Midsommarafton 2012

Publicerat: 2012-06-22 Kl: 23:32:16 | I kategori: Allmänt



Jag kan fortfarande inte lägga upp bilder för info, blir så jävla less på all teknik :(
 
Idag har vi haft en mysig dag. Den började med att vi sov ut så t.o.m Karln kände sig utvilad.. Sen åkte vi upp på en Medeltidsmarknad i Kälen mitt ute i ingenstans och hur mycket folk som helst.. Där bjöds det på medeltidsbröllop, fakir, tournéspel, dans runt stången, zoo och knallar.
Hem och gjorde iordning altanen, sen vart Elviz trött så vi gick in och vilade lite.. ;)
 
Självklart så stod det grillning på middas schemat och med min hemmagjorda potatissallad så blev det perfekt.. Garanterat den godaste grillningen iår hittills. Vi åt såklart med våra kära grannar och även Hans-G dök upp :)
 
Kubbspelet blev avdammat och vi körde en match, men jag tror vi väckte varenda mygg och knott i hela kommun, så det blev bara en match och jag var inte lika värdelös som jag brukar vara. Inga fönster gick sönder heller :)
 
Kvällen avslutades med kaffe och jordgubbstårta... MUMS!
 
Jag lägger ut alla bilder i ett eget inlägg när app och bildprogrammet fungerar igen.. OK?
 
Hoppas att ni också haft en bra midsommar 2012
 
God natt Vänner ♥
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0