Oooooo

Publicerat: 2012-07-18 Kl: 23:14:48 | I kategori: Hemma i Byn



Vad trött jag är!!
Men sådär skönt trött som man bara kan känna när man gjort en massa nytta :)
 
Är precis klar med panelen så imorrn ska jag börja måla den. Kanske jag ska söka jobb som snickare eller kanske målare, måste bara lära mig att tapetsera först men det kan väl inte vara så svårt..
 
Vi (jag & Elviz) har även varit och hälsar på Hasse, Filip, Astrid och Emma idag på en kopp kaffe och massa bus. Hundarna stod för buset och vi andra för kaffedrickandet :)
Efter det drog vi hem och jag bänkade mig i solstolen med en bok. Måste ju passa på när solen äntligen är här att försöka få nån färg på blek kroppen ;)
 
 
 
Den här grunkilunken cirkulerade ovanför mig när jag låg och solade. Han kanske tyckte jag var snygg, det måste nästan va så ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0