Då var det redan den tredje januari.

Publicerat: 2012-01-03 Kl: 20:41:33 | I kategori: Allmänt



Idag har jag äntligen fått ordning på alla mina papper som ska skickas hit och dit, men ni ska inte tro att de stämde när jag skulle hämta dem idag heller. Som tur är kontrollerade jag noggrant innan jag åkte därifrån denna gång.

Målaren har varit och gjort klart i sovrummet idag och jag har handlad mer färg så jag kan måla min Walk in Closet när sovrummet är klart.
Han tänkte egentligen inte hjälpa mig att måla men kör man lite övertalning och "utpressning" som när han ringde och frågade karln om hjälp så sa han bara -Om jag hjälper dig nu så målar du sovrummet åt oss va? OK sa han :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0