What´s the time Mr Whoo

Publicerat: 2012-02-10 Kl: 14:51:38 | I kategori: Allmänt



Igår firade vi Brolle hos mamma eftersom han jobbar ikväll. Det bjöds på älgbiffar, pärer, sås och glass med bär efter beställning från födelsedagsbarnet. Fick inte i mig så mycket mat, tappade matlusten efter att fuktgubben varit här. Men jag åt innan jag gick och la mig iallafall.
Konstigt hur det kan bli sådär, en del tröstäter allt möjligt och andra som jag kan inte äta alls när man inte riktigt är i balans.

Brolle fick en jättefin och jättestor järnklocka av mig och Karln som han velat ha. Den är 101 cm i diameter. Den var lite dyr så mamma och A hjälpte också till med slasing.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0