Älggryternas Älggryta

Publicerat: 2012-04-09 Kl: 20:43:28 | I kategori: Allmänt



Hemkommen från la stada sitter vi nu bänkad framför Bonde söker fru.
Helt underbart god älggryta blev vi bjuden på som var gjord speciellt för mig av Karlns bror. Jag har nog sagt vid nått tillfälle att han gör den godaste grytan jag nånsin ätit och så är också fallet. Den är bara såååå god...
Till efterrätt bjöds kaffe och toscatårta så nu är vi mätta och belåtna :)


Jag och Elvira posar.

Svängde in till min kära mor och A på hemvägen och där fick vi med oss en stor toblerone och en murgröna till  min hjärte blomställning. Den förra dödades av miljoner småspindlar, men de fick sitt straff ganska snabbt när de åkte ut på bron i -20 grader..

Klockan nio ska vi kolla in den nya serien på fyran, Alcatraz. Hoppas den är sevärd. ILove serier :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0