God kväll Bloggen

Publicerat: 2012-04-14 Kl: 21:25:14 | I kategori: Allmänt



Idag har vi ju som sagt varit ute och åkt i stort sett hela dan med några stopp för att visa upp bilen.. Hans-Gösta bjöd på kaffe och två söta hundar som skitade ner mig totalt men jag kan inte låta bli att syta de små liven.


Kom hem vid femtiden och gjorde då middag. Det bjöds idag baconlindad kycklingfilé fylld med fetaost och Rillapärer = (Klyftpärer, morötter, palsternacka, rödlök rostade i ugnen.) Gött!



Nu har vi smält maten i soffan med en omgång Buzz.. Vi har nog inte spelat det sen i somras tror jag, men roligt är det :) Fast Karln vann två av tre matcher.. Grrrr



Nu ska jag plocka fram lite ost och kex och fortsätta lördagsmyset...

Ha´de vänner







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0