Thilde trasa

Publicerat: 2011-10-15 Kl: 23:07:32 | I kategori: Tips



Min vän som numera bor i Växjö är hemma och hälsar på med sin lilla dotter Molly. Som vanligt så såg jag en chans att få göra av med pengar ;) Jag bara älskar att handla presenter till alla barn jag har runt i kring mig..
Den här gången visste jag sen länge vad jag skulle köpa. Den pedagogiska Thilde Trasan.



Texten nedan kommer från thilde.se


Thildetrasan är en pedagogisk snuttetrasa till det lilla barnet. De unika tvättrådslapparna med sina färger och olika former stimulerar finmotorik, nyfikenhet och upptäckarglädje! Det mjuka tyget och den färgglada lapptekniken gör Thildetrasan till en stilfull snuttetrasa som kommer att följa med ditt barn i många år.

Thildetrasan är designad i Sverige och tillverkad i Europa. Den är CE-märkt och uppfyller kraven enligt EN 71-3. Testerna är genomförda på Sveriges Provnings- och Forskningsinstitut.

Det går bra att maskintvätta Thildetrasan i 40 grader och torktumla. Följ bara tvättrådslapparna.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0