Se med ögon av glas.

Publicerat: 2011-10-17 Kl: 22:15:53 | I kategori: Allmänt



För många år sen fick jag straffet att jag måste ha glasögon. Jag ser det som ett straff för att mitt ögonfel reparerar sig själv till viss del, vilket innebär att mina ögon måste ställa om sig till glasögonen. Så jag ser jättedåligt i dem.. Jag har verkligen gett det en chans men det går verkligen inte att vänja sig.
Men jag känner att jag skulle behöva för huvudvärken gör sig påmind ibland och jag känner hur jag spänner ögonbrynen när jag läser och sitter vid datorn.
Det finns mycket fina glasögon när man tittar runt och det gäller att välja några som man inte lessnar på snabbt för det är inte direkt billigt!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0