Sundsvalls köpcentrum..

Publicerat: 2011-11-04 Kl: 20:17:43 | I kategori: Allmänt



Jag var i Birsta idag en sväng precis som alla andra, det märks att det är höstlov. Tycker synd om alla barn bara som måste tillbringa lovets sista dag i Birsta.
Bilkörningen inne på parkeringen vid ALKO (systembolaget) var under all kritik! Det höll på att börja brinna i mitt huvud på två gubbar som borde stannat hemma idag..



Nog om griniga gamla gubbar. Jag var inte så länge i Birsta för det är man inte frivilligt när det är sån kaos. Men jag köpte mina vikdörrar och tittade på golv på Bauhaus, för till veckan kommer snickare och hjälper mig med sovrummet :))
Det lutar åt ett golv på Byggmax men nu hittade jag ett annat golv på Bauhaus som självklart är dyrare men finare. Så jag kan inte riktigt bestämma mig.. Ska överlägga med karln!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0