Konkurrens

Publicerat: 2012-09-01 Kl: 22:44:20 | I kategori: Kläder



Oj oj vilket priskrig det är mellan sportaffärerna i Birsta.
Kan alla överleva?
STADIUM
TeamSportia
InterSport
USports
XXL
Den som lever får se..
 
Jag hittade en vinterjacka från Everest på Stadiums hemsida som var nedsatt med 50%. Från 999:- till 499:-
Som hittat tänkte en fattig student (egentligen vill jag ha en jacka som kostar 5600:- men det passar inte min plånbok just nu, får ta den när jag är färdigutbildad)
Tog med mig Karln och åkte dit och när jag skulle betala så fick alla som är medlemmar 25% på sitt köp, så det slutade med att jag betalade 374:- för jackan. Glaaaad gubbe!!
 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0