Hundbajs

Publicerat: 2012-09-05 Kl: 00:41:12 | I kategori: Allmänt



Idag har staden haft besök av mig och Elviz.
Medans min bil har blivit städad har vi huserat hemma hos Brolle. Fikat, pluggat och vilat lite. Det är vad vi har pysslat med..
Brolle var på möte till 12.00 så då gick jag och E och mötte honom. Då stötte jag på ett problem! Hade självklart med mig bajspåsar för säkerhetskull och självklart så kablar E bland det första han gör..
Men sen då, när jag plockat upp skiten. Vad fan gör jag av påsen??
Inte vet jag, det finns bara sopkorgar som det står EJ Hundlatrin på och i soprummet får man INTE slänga...
Nu tänker jag inte berätta vad jag gjorde med påsen för så får man egentligen inte göra. Men jag hade inte tänkt att ta med den i min nystädade bil hem..
Tror jag ska ringa till kommun och fråga..
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0