Let`s Dance 2012

Publicerat: 2012-03-31 Kl: 17:27:58 | I kategori: Allmänt



Gud vad jag tyckte Let´s Dance var bra igår. Alla var verkligen duktiga, ska bli kul att se hur de utvecklar sig. Den som berörde mig mest var Camilla Henemark som såg ut att vilja springa därifrån och aldrig komma tillbaka. Vilken comeback hon kommer att göra nu..

Men den jag hejar mest på är Camilla Läckberg. Vet egentligen inte varför men jag gillar henne jättemycket. Har aldrig läst nån av hennes böcker men jag följer henne på Twitter och hon verkar vara en sån härlig och jordnära person som bjuder på sig själv på ett roligt och fräckt sätt.



Sen har vi ju Anton Hysén! Vilken kille... Jag tror nog att hans danspartner Sigrid innerst inne önskar att han inte var homosexuell.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0