Edith är sjösatt

Publicerat: 2012-07-14 Kl: 23:13:53 | I kategori: Hemma i Byn



Elviz väckte mig 07.00 i morse.
Jag  var så trött så jag visste nog inte riktig vad jag varken hette eller gjorde. Men ut gick vi och drog morron rutinerna :)
Sen myste vi ner oss i soffan till tio ungefär.
 
Då klev jag upp och gjorde mig iordning och drog över skogen till Märta en sväng. Hon åker hem på måndag så idag kanske var sista gången vi sågs innan hon åker. :(
Vi drack iallafall en massa kaffe och surrade i några timmar sen hem och hämta Karln och åkte till grannbyn på kalas..
 
Klippt gräset och grillat till middag och nu har vi precis kommit in efter att ha sjösatt Edith.. Det hanns inte med nå fiske idag, hoppas på morgondagen istället...
 
 
Imorrn kommer brudarna och hälsar på :)))
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0