Drömmen om en packmoped

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 20:09:21 | I kategori: Allmänt



Sitter i soffan och surfar runt i cybervärlden och har BigBrother reprisen på i bakgrunden. Men hjälp, vad är det för folk?! De kan inte vara sant att de är på riktigt och en är gravid?? Hur tänker man då?

Ja, jag drog till stan en sväng idag, köpte som ni ser i tidigare inlägg en fjärr till datorn som tyvärr inte fungerar till MacBook Air har jag googlat mig fram till nu. För det finns ingen IR i Air?! F.U.C.K på ren svenska.. Hoppas jag kan lämna tillbaka den när förpackningen är öppnad..
Köpte även ett par jeans på Gina och massa mat på Willys så nu ska jag göra matlåder till Karln så han klarar sig i flera veckor..


Obs! Bilderna nedan har inget med texten att göra. Har bara inga bilder från idag så det får bli några gamla!

Tänk va roligt att ha en packmoppe. Jag skulle kunna skjutsa runt på Karln på somrarna. Bilderna är från -09

Ser ni vad nöjd Dennis ser ut och jag livrädd :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0