Signs Signs Everywhere Signs

Publicerat: 2012-08-28 Kl: 23:52:01 | I kategori: Allmänt



Det snurrar tecken i mitt huvud hela dagarna och jag tror till och med att jag drömmer i tecken snart ;-)
 
Idag fick jag äntligen skivorna med posten, men själklart så gick ju den ena inte att spela i min dator.. Arrrrrg blev jag då och inte svarar teknikerna på skolan heller :-(
Så jag får snällt vänta tills imorrn då de förhoppningsvis ringer mig det första de gör ;-)
 
Såhär ungefär såg jag nog ut när jag ringde teknikerna, fast jag har kortare och mörkare hår nu...
 
Jag har precis skickat in en uppgift där jag berättar om min kommun (alltså Sundsvall). Hur många grundskolor vi har och namnen på alla (svettigt). Att Sundsvall är en industristad och Norrlands huvudstad. Även befolkning fick jag mä! Klapp på axeln och glad gubbe...
Hoppas jag får godkänt nu bara..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0