Bröllop

Publicerat: 2011-07-05 Kl: 00:01:27 | I kategori: Kläder



Vi ska på bröllop på lördag, det är ett par som jag lärde känna genom min sambo när vi träffades för sådär 10 år sen. Vi har spenderat mycket tid ihop genom åren, varit på flera semestrar genom Sverige m.m. Den var hon som för första gången presenterade mig för mina älskade träskor från Nusnäs. På senare år har vi glidit isär, våra liv är för olika tror jag.. De har fått två barn och vi flyttade ifrån varann för en tid..
På en gång när vi fick inbjudan (eller vi visste före inbjudan kom) så började jag fundera på kläder. Bestämde mig snabbt för en klänning från Ester Elenora och hittade en vacker bolero från Norska Kristine Vikse till. Men när jag förra veckan tog och provade kläderna kändes det inte rätt.. Så det var bara att sätta sig framför datorn och leta. Att hitta en klänning till mig som ALDRIG har klänning är inte lätt, men efter nån timme hittade jag en på Nelly som jag fastnade för. Så nu hoppas jag att den hinner komma och att den passar.. Boleron och skorna passar i allafall till..
Bild lånad från Nelly.com


Karln har äntligen idag lämnat in kostymen på kemtvätt, så nu ska bara skor, skjorta och slips inhandlas. Det gäller ju att vara ute i tid ;)
/C







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0