Nionde i åttonde

Publicerat: 2011-08-09 Kl: 15:31:44 | I kategori: Allmänt



Idag fyller en gammal kär vän år. Vi är lika gamla och lärde känna varann när vi var ganska unga, hennes pappa bodde i byn som jag växte upp i och hon var där varannan helg ungefär. Vi höll ihop i många år fast vi var väldigt olika. Hon var den tuffa tjejen som kom från stan medans jag var den blyga och försiktiga, men hon tuffade till mig lite och det är jag tacksam för :)
Vi har ingen kontakt längre, vilket jag saknar. Jag tänker ofta på henne..
Hon bor i Stockholm nu och har gjort det i många år och jag har inte varit där på jättemånga år. Har alltid tänkt att när jag åker till Stockholm då ska jag ringa henne men jag tar mig ju aldrig dit.
GRATTIS KRAMAR PÅ 32-ÅRS DAGEN LINDA
SAKNAR DIG

/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0