Marknadslördag

Publicerat: 2011-08-20 Kl: 19:08:10 | I kategori: Allmänt



Dagen började på Kretsloppsparken där ännu lite mer skrot slängdes ;) Sen tänkte jag och mamma att vi skulle vara lite smarta, så vi cyklade bort på marknaden när de öppnade så vi skulle slippa trängas med en massa folk. Men jag tror resten av stan också tyckte att de var smarta. Men nu är det gjort..
Jag köpte vitlökskorv av Vild-Hasse...
Årets strumpköp :) 26 par. Nu klarar jag mig till nästa marknad.
3 st snygga fiskedrag fick också följa med hem.

Efter marknaden tog vi mammas gocart och åkte till Timrå Gårdsbutik, där hade vi kunnat stanna resten av dagen. Gud vilket mysigt ställe med café och butik i samma. Jag köpte en hissgardin från Svanefors som jag tittat på länge och en rostig ljuskrona (visar senare).
Sen började jakten på Västerbottenost, jag fick åka på tre affärer innan jag hittade osten. Tror alla ska äta västerbottenpaj idag.. Nu sitter vi här iallafall trötta och mätta på kräftor och paj.
Det var min dag det. Hoppas du också har haft en bra dag!
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0