Tisdagen Check

Publicerat: 2012-09-25 Kl: 22:52:22 | I kategori: Allmänt



Inkomster idag, både från det ena och det andra hållet :-)
Tack till dig, du vet vem du är.. Nu kan jag göra färdigt min Walk in Closet..
 
Skolan är tuff för huvudet, jag blir sååå trött.. Men det kanske inte är så konstigt när man måste vänja om sig och ta in all information med ögonen, det är ju vi hörande inte så vana vid..
Jag har haft samtal med kursledaren idag, det gick mycket bra och jag kände att jag verkligen behövde det för jag har ingen aning om jag är bra eller skitdålig..
Hon sa det jag alltid har fått höra i hela mitt liv, att jag måste ta mer plats och inte tänka så mycket.. Men att det gick bra och är bara att kämpa vidare..
Har även lärt mig att svära på teckenspråk idag :-)
 
På hemvägen stannade jag på Bauhaus och köpte skithusstol och spegel. Jag blir så förbannad varenda gång jag ska handla där men kan inte låta bli för det är en bra affär med stort utbud men helt kass service...
 
 
Dagens Gris går till Bauhaus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0