Tekniska Hörcentralen

Publicerat: 2012-09-11 Kl: 20:10:34 | I kategori: Allmänt



Idag har jag varit på studiebesök på Sundsvalls Tekniska Hörcentral.
Mycket intressant måste jag säga, vi fick information om allt från hörapparater till Cochlea Implantat till Kostnader och hur allt fungerar runt om kring. Vilka som arbetar där och med vad.
 
 
Efter besöket drog jag ut till Arken i Birsta och pratade lite hundfoder angående Zero, han är uppvuxen på restaurangmat och har nog inte fått i sig alla näringsämnen han behöver.
Han är alldeles röd i munnen, så jag fick tips att badda med klorhexedin dental ifall han är inflamerad. Så det ska vi börja med ikväll..
Åkte sedan till djurkliniken och rådfrågade där också, kanske är dumt att inte lita till 100% på djuraffärerna men jag kände att jag ville prata med en djursjukskötare. Det bekräftade bara det Arken sagt, så nu vet jag att de också kan sin sak :-)
 
 



 
Nu sitter jag och väntar på Maria Montazami och resten utav Svenska Hollywoodfruar :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0