Slit och släp

Publicerat: 2012-09-08 Kl: 21:17:39 | I kategori: Allmänt



Idag har jag börjat gjort lite höst..
Tagit bort hundgården och kastat ved. Hundgården har vi inte haft nån användning för alls då Elviz klättrar ur den på två sekunder..
Ska göra en ordentlig nästa år tror jag.
 
Den här hunden som är hos oss Cujo, Zero, Noname, Quasimoto eller vad han nu heter, är lite lugnare idag. Igår höll jag på att få ett bryt på hans flamsades och flämtandes.
Tycker samtidigt synd om honom för han vet ju inte bättre. Verkar inte som han fått nån uppfostran överhuvudtaget och har nog fått gjort precis vad han velat, vart han velat.. Men han är iallafall snäll :)

Hmm, jag är väldigt för hundkörkort, för det är hemskt att se hur folk förstör så fina hundar :(
 
 

 
 
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0