Grannar & Neighbours

Publicerat: 2012-09-17 Kl: 20:49:00 | I kategori: Hemma i Byn



Måndag här med allt vad det innebär.
Inget speciellt betyder det här hemma i byn iallafall.. Har pluggat all day, har gjort lite extra uppgifter också för jag tänkte mig in till stan nånting i veckan..
 
Nånting som hör till det ovanliga är att jag visar mig ute i min OnePiece, men idag var jag modig och gick ända till postlådan (det är en bit dit). Självklart så fick jag reaktioner direkt :-) Min målare åkte förbi mig med bilen, stannade, veva ner fönstret, tittade på mig uppifrån och ner, skakade på huvudet och åkte vidare. Haha, ja han är rolig han :-)
När jag kom in sa jag till Karln att snart får jag ett sms från målarn. Hann knappt prata klart så plinga det i telefon och detta var vad jag fick.. :-D
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0