Ni har hittat rätt :-)

Publicerat: 2012-09-09 Kl: 23:16:17 | I kategori: Allmänt



Visst har bloggen blivit fin?
Kände att det var dax för lite ändringar efter ett år, några bilder i headern är desamma. Som den på mig och Enzo, jag bara älskar den bilden..
Självklart måste också Elviz vara med på bild, han är ju hela mitt liv just nu (förutom Karln då) Hehe :-)
 
Tack duktiga Anna för hjälpen!!
 
 
Vad har vi gjort idag då?
Vi har travat ved, lekt med dogsen och blivit bjuden på middag i grannars. Lax, pärer, stekt lök och varma morötter. Mycket gott.
 
 


 
Ikväll har jag pluggat lite, gjort om alla uppgifter som inte var godkända. Så nu är jag helt i fas :-)
Imorrn börjar en ny vecka med nya uppgifter och ett studiebesök inplanerat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0