God Kväll kära vänner

Publicerat: 2012-09-10 Kl: 22:49:46 | I kategori: Hemma i Byn



Jag som hatar att se mig själv på kort och film börjar att vänja mig nu :)
Spelar in ca. 2 filmer om dagen på mig själv, ibland fler.. Tur det inte är så många som ser dem iallafall, man är ju inte direkt stylad..
Första filmerna för dagen blir oftast iklädd Onepiece med håret på ända och trötter i ögena ;) Haha, ja herregud stackars lärarna.
 
 
Dagen idag har alltså bestått mest i pluggande, hann med lite vedkastning och kaffepaus med karlns mamma som kom med nygjord äppelgelé från våra träd..
 
Zero som han nu heter, är fortfarande kvar och det verkar som han flyttar hit för alltid. Han har lugnat ner sig mycket sen första dagen och Elviz verkar ha accepterat honom hyfsat. Så det känns bra, nu gäller det bara att få ur honom alla olater han skaffat sig under sina första åtta månader i livet..
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0