Fredag?

Publicerat: 2012-09-20 Kl: 23:27:00 | I kategori: Hemma i Byn



Jag har haft fredag hela dan idag.
Ingen aning varför men så är det :-)
 
Har precis uppdaterat IPhonen till en ny version och det tog ju sin lilla tid med vårat "snabba" internet :-( Tror fan jag måste ringa och klaga, sen jag bytte till den nya routern som ska vara SÅÅÅ bra har vi bara haft problem tycker jag..
 
Det har varit en riktigt fin höstdag idag, glad gubbe. Jag har mest suttit inne och pluggat men tog med Elviz på en powerwalk och en tur till Stöde och köpte några ljung.
Just nu håller de på att grusa upp vägen så det är massa storsten, inte lätt att gå för man åker omkring på stenarna om ni förstår vad jag menar..
 
 
Till middag bjöds lax, pärer och en väldigt vitlöksstark sås hemma i byn :-) ÄLSKA VITLÖK!! Tur både jag och Karln gör det annars skulle det bli lite jobbigt för en av oss..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0