Fotomodell

Publicerat: 2012-09-19 Kl: 23:23:22 | I kategori: Allmänt



Idag har jag varit och knäppt kort till mitt skoterkort.
Ni ser rätt :-)
Tydligen har det gjorts om så nu måste man ha en bild precis som på ett körkort. Förut var det bara som ett vanligt plastkort så man var tvungen att ha med ett legitimation med kort också när man var ute och körde. Måste säga att de är bättre att bara behöva ha med ett kort :-)
 
Innan fotofraferingen åkte jag till mamma i panik och lånade toan, trodde nästan jag skulle gö åt mig där ett tag ;-) Därifrån fick jag med presenter som hon köpt åt mig och Karln i Turkiet.. Visar i ett eget inlägg sen, har inte knäppt kort än..
Hämtade upp Frida på skolan och åkte ut till Birsta, först till Arken för att fylla på Elviz godisförråd. Det gick ganska mycket godis då "Zero" var här som muter så han skulle tycka om mig :-)
Sen smög vi runt och tittade på badrumsmöbler, men jag blev inte så mycket klokare tyvärr.. Avslutade på Birsta City med att handla något som jag skulle gjort för länge sen. Nya trosor, fruktansvärt tråkigt att lägga pengar på men ett måste.
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0