Fin höstdag ett tag..

Publicerat: 2012-09-18 Kl: 17:17:00 | I kategori: Hemma i Byn



Det var så fint väder här hemma i byn på förmiddan, solen riktigt värmde.
Men nu spöregnar det och är allmänt trist.. Kallt ute kallt inne, min näsa känns som en isbit.. Värmen är påslagen så snart tinar den nog upp :-)
 
Jag och Elviz hann med en powerwalk innan regnet kom, så skönt och jag känner riktigt hur det bränner i ben och arsle. Har som sagt gått upp ganska mycket i vikt i sommar, närmare 15kg om jag ska vara ärlig. Det behövdes verkligen och det är ett tecken på att jag mår hyfsat bra :-) Men nu vill jag inte gå upp nå mer och för att jag ska kunna äta det jag vill så tänkte jag börja motionera mer regelbundet..
Bra för mig, bra för Elviz :-)
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0