Crossing Eyes

Publicerat: 2012-09-07 Kl: 02:00:00 | I kategori: Allmänt



Mina ögon går i kors...
Jag trodde jag skulle kunna göra klart alla uppgifter ikväll så fredagen blev lite fri för att joina Brolle på Birsta och smakråda lite.
Men jag orkar inge mer nu och har de två tyngsta uppgifterna kvar :(
Sorry Brolle, I did try.
 
Idag har jag vare i stada, köpt dyckert på Bauhaus (observera VIT dyckert, väldigt viktigt) Dofta gott grejer till bilen på Biltema och massa mat på Willys.. Härligt att ha kyl/frys fylld igen :)
Elviz har spenderat dagen med Karln, åkt grävare och varit och hälsat på sina flickvänner Emma & Astrid. Så honom har det inte gått nån nöd på..
Nu sover han som en boll bredvid mig i soffan.. Jag tror jag måste tvinga ut han på en kvällspink innan jag lägger mig annars väcker han väl mig snart igen..
 


 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0