Skepp O´hoj

Publicerat: 2012-10-11 Kl: 23:10:55 | I kategori: Hemma i Byn



Beautiful weather outside today..
 
Synd att jag nästan bara sett det från insidan av fönstren :-( Jag var ut en liten sväng och plockade ihop lite mer falläpplen.. Fyra skottkärrer med äpplen kommer jag att få ihop. Djuren kommer iallafall at bli glada.. :)
 
Badrummet fick sig en rejäl omgång och jag vill ge dagens minus till Duschkabinen.. Fy fan på ren svenska va skitig och äcklig de blir och svår att få ren så in i norden...
Men då till dagens plus som går till ett skummedel från cillit bang som jag köpt på Dollarstore, bara att skumma på, låta verka några minuter sen lossnar allt lätt som en plätt :-) Det gjorde ju saken lite roligare, fast det är lite trångt att komma åt överallt på kabinen...
 
 
Imorrn kommer en elektriker och fixar elen i nya badrummet och jag ska åka till Brolle en sväng... :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0