Epilator

Publicerat: 2012-10-05 Kl: 00:11:35 | I kategori: Skönhet



Okej, jag har ikväll provkört epilatorn som jag önskade mig av Karln i födelsedagspresent.
Har aldrig riktigt trott på alla som säger att det gör ont och skakat på huvet när jag sagt att jag vill ha en...
Kan väl inte vara nå problem, så jävla ont kan det väl inte göra. Vill man vara fin får man lida pin och sånna saker har kommit ur min mun..
Men nu kan jag berätta att det gör nånting så fruktansvärt ont så det går inte att beskriva. Körde med skiten ungefär en cm och höll på att svimma. Direkt när den rörde vid mitt ben så ryckte jag bort den och skrek: VA FAAN!! Trodde att jag slitit bort huden på benet minst...
Jag vet ärligt inte om jag vågar använda den igen, så om det är nån som är intresserad så får ni köpa en ny BRAUN Silk Epil värsta sorten. Använd ca. 1 cm på ben ;-)
 
 
Usch!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0