Säkerhet

Publicerat: 2012-05-09 Kl: 22:03:47 | I kategori: Elviz



Jag fick mig en liten funderare när pappa sa nånting om att ha Elviz i en bur när vi åkte bil. Först tänkte jag att aldrig att han ska behöva sitta i en bur, men när jag sedan tänkte efter så är det ju inte speciellt säkert för han att ligga i sin säng på passagerarsätet. Tänk bara om jag måste bromsa in hårt då flyger han ur och in i instrumentpanelen..

Så nu har jag handlat en väska som jag kan knäppa fast han i och den är även godkänd att ta med på flygplan om jag skulle få för mig att åka ner till Märta nånting i sommar.


Påminner lite om Gucci så jag kommer att säga att det är det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0