H.O.C.K.E.Y - Nu tar vi dom

Publicerat: 2012-05-04 Kl: 20:16:09 | I kategori: Hemma i Byn





Jaha nu börjar Hockey- VM. Det betyder att alla program som jag brukar titta på flyttas eller ställs in helt :( Är inte ett dugg intresserad av att titta på hockey inte så länge det inte är final. Kommer Sverige till final då brukar jag titta eller t.o.m semifinal skulle jag kunna titta men inte vägen dit..
Karln har tydligen blivit hockey intresserad på äldre dar för han ska tydligen titta ikväll?! Vi får väl se hur det blir med den saken :)

Snart är våran middag klar så då ska jag mula ansiktet fullt med kyckling och pärer för hungern gör sig mycket påmind så här sent på kvällen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0