Eftermiddags Mys Hemma I Byn

Publicerat: 2012-05-26 Kl: 23:39:44 | I kategori: Renovering



Mätt efter en sen grillning sitter jag och tittar på röstningen på Eurovision. Undra hur det går för våran Loreen?

Jag är jättetrött efter dagens att göra lista. Är inte riktigt van vid att röra på mig så mycket som jag gjort idag. Har haft ont i kroppen hela eftermiddan/kvällen. Måste börja motionera varje dag..

Karln och hans bror har lagt golvvärmen i badrummet idag så på måndag kommer snickarna och fortsätter. Chefsnickaren säger att de behöver ca. en vecka att göra klart allt. Det låter ju nästan för bra för att vara sant. Men om man säger om tre veckor med urstädning och allt så kanske vi är tillbaka i normalt boende igen. Ingen skulle bli gladare än jag, eller jo kanske Karln :)

Jag ska knäppa kort imorrn och visa er hur det ser ut i badrummet nu..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0