Dollarstore & Hundgård

Publicerat: 2012-05-24 Kl: 20:25:15 | I kategori: Allmänt



Idag har vi varit på en stadsutflykt.
Hundmat, kompostgaller och deodoranter stod på inhandlingslistan.. 

Hundmaten handlade vi på Ströms i city sen for vi och hämtade mamma så hon kunde vara hundvakt när jag var in på Bauhaus och Dollarstore.

Jag skulle BARA handla deodoranter till mig och Karln på Dollarstore men kom ut med en nästan full kasse.. Varför blir det alltid så?!

Kompostgallrerna har Karln gjort en liten hundgård av utanför balkongdörren i köket. Så nu kan jag ha dörren öppen utan att behöva hålla benkoll på dogsen på dagarna.. Jättebra blev det :)


På en parkbänk utanför mamma..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0