Demonstrationsdagen

Publicerat: 2012-05-01 Kl: 20:08:51 | I kategori: Hemma i Byn



Vi har inte demonstrerat något idag faktiskt. Har ni?
Jag sa till Edwin igår att han skulle gå hem och göra plakat så vi kunde demonstrera, men han var inte så intresserad av det :)

Majbrasan igår höll på att sluta i katastrof pga blåsten! Tur jag har en rådig Karl som kunde styra upp det hela utan att vi behövde ringa nån brandkår...

Idag har vi varit ute mest hela dan, det har varit otroligt varmt ute. Äntligen känns det att sommaren är på väg :)
Karln har bytt däck på min bil medans jag och Elviz solade, tittade på och jagade Ozzy. Sen drog vi upp på byn och käkade glass och tittade på folk..


Elviz ligger ute och solar i mitt knä :)
Middag fick vi i granngårn, världens godaste kycklingsoppa med baquetter. Den är så god så det vattnas i mun när jag tänker på den nu även fast jag är mätt..
Elviz fick en present av faster, en svart polotröja. Han blev så fin i den :) Den kommer vara superbra på kvällarna när vi ska vara ute.. Ska knäppa kort och visa er senare eller imorrn..

Jag vet att det blir mycket bilder och snack om lilla Elviz, men jag gör inte så mycket annat än att vara med honom nu. Så jag har inget annat att skriva om.. Ni får hålla tillgodo med det så länge. Det blir väl bättre när han blir större och riktigt rumsren så man slipper passa på han hela tiden..

Ha en fortsatt trevlig 1:a Maj vänner ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0