Dagens påhitt

Publicerat: 2012-05-10 Kl: 19:58:21 | I kategori: Allmänt



Vi klev upp klockan nio och la oss på madrassen och myste tills Karln bror kom hit med lite grejer till golvvärmen i badrummet.
Sen fikade vi frukost, jag äggmacka och Elviz kulor. När vi var mätta och belåtna gick vi ut och busade innan vi tog bilen och åkte till grannbyn och hälsade på Karin. Hon ligger med ett skadat ben efter en slalom olycka och kan inte gå. Hon fick sig en liten krya på dig present som egentligen skulle varit hennes 40-års present men fick nu bli båda delarna :) och så fick hon vara mitt smakråd på kakel. Hon är bra på sånt Karin! :)
Jag tror att jag har bestämt mig nu..



Nu sitter vi och väntar på Let´s Dance, på en torsdag. Tycker inte om att de flyttar program det innebär idag att jag missar Revenge :( Jag får hoppas att jag kan titta på reprisen i helgen istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0