Åska & Mjukglass

Publicerat: 2012-05-25 Kl: 21:40:08 | I kategori: Hemma i Byn



När det var som varmast ute och jag slet som värst med att flytta massa sten så började det helt plötsligt att åska. Eftersom jag är lite skrajsen för åska så skyndade jag mig in och drog ur varenda kontakt jag kom åt och sprang över och hämtade Diva.
Sen låg vi här, tre hundar och jag och väntade på det värsta ovädret som aldrig kom.. Lite muller och en blixt såg jag sen var det klart.. Skönt
Hoppas att åskvädrerna blir så hela sommaren..

Nu har vi precis kommit hem från byn. Jag , Karln och Edwin blev sugen på mjukglass så nu har vi tryckt i oss varsin. Måste nog säga att Stöde Kiosken har den godaste mjukglass jag nånsin äte.




Nu semifinal i Let´s Dance och eftersom min favorit Camilla Läckberg åkte förra veckan så hejar jag på Anton nu.. Så ni vet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0