Things end But memories last forever

Publicerat: 2012-03-17 Kl: 20:32:38 | I kategori: Hemma i Byn



Nu ligger en stor bit älgfilé och sväller i våra magar och vi har flytit ut i soffan och tittar på SoA :) Älgfilé betyder att det är Karln som lagat maten idag, han står för all kött tillagning i vårat hushåll.. Vet inte varför, det har bara blivit så genom åren.

Fick ett snabb besök av min favorit lill kille på  kvällskvisten och han konstaterade att jag hade städat för han blev inte skitig på byxorna när han gled på golvet.. Han är för rolig den pöjken :)

image description



Angående Hercules planet så ser jag nu på Aftonbladet.se att de har kommit fram till att planet har exploderat och att det inte finns nån chans att hitta några överlevande.
Fy vad hemskt. Jag trodde verkligen att de skulle hittas vid liv..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0