Tapeter

Publicerat: 2012-03-28 Kl: 15:31:22 | I kategori: Renovering



Jag sitter och grottar ner mig i tapeter, det är verkligen en djungel om man inte riktigt vet vad man vill ha. Vi måste tapetsera om i matrum, hall och gång in till vardagsrummet eftersom vi satte igen en dörr mitt i allt när vi renoverade sovrummet. Det är halvpanel som tur är så det går inte åt massa tapet så jag funderar på en lite dyrare som jag haft på näthinnan länge..

Jag har även sett en annan tapet som påminner om den här litegrann men den är det även fåglar på. Kommer varken ihåg vad det är för märke eller vart jag sett den..
Om nån av er vet vad jag menar så tipsa mig gärna.

Nu ska jag leta vidare..
Kram på er :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0