Svacka

Publicerat: 2012-03-16 Kl: 00:29:54 | I kategori: Allmänt



Jag har en liten svacka just nu, det var länge sen jag kände så här men jag är snart tillbaka :) Hoppas att ni inte ledsnar och slutar besöka mig...
Det betyder mycket för mig att ni besöker min blogg för det är mitt sätt att uttrycka mig och dela med mig av saker och ting.
Jag skriver inte så mycket om mitt privatliv och det beror på att jag inte vill att vem som helst ska veta allt om mig och hur jag lever mitt liv. För hit kan verkligen vem som helst hitta och det har alltid skrämt mig en aning.
Ena dan tänker jag på hur jag ska få mer besökare hit och nästa dag skrämmer det mig när jag inte vet vem som är här och läser, för det är lite att tappa kontrollen och det gillar jag inte riktigt...
Annars hade jag nog börjat blogga mycket tidigare i mitt liv för jag tycker att det är jätteroligt.

Goodnight my friends







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0