Sunday bloody Sunday

Publicerat: 2012-03-04 Kl: 14:55:35 | I kategori: Allmänt



Vidare värst blodigt är det väl inte, men väl söndag..
Nyduschad sitter jag och tittar in den nya serien Smash på trean men jag ska väl försöka att inte fastna i nån mer serie, det är mer än nog med alla jag redan följer.. På tisdag börjar sista säsongen av Desperate Housewives, lite tråkigt men allt har väl sitt slut!

Vi ska på middag i stan i eftermiddag hos Karlns storebror som fyller år idag. GRATTIS till honom. Inte för att han läser min blogg men jag får väl sjunga med min vackraste stämma när vi anländer.. Hoppas att det blir thaimat :)

Appropå eftermiddag ska jag bjuda på en låt innan jag åker :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0