Status Vattenskada

Publicerat: 2012-03-31 Kl: 16:02:46 | I kategori: Renovering



Det har varit ganska tyst i information vad som händer här hemma, det enda som har hörts är fläktarna som går dygnet runt ;) Men vi har blivit van så vi hör inte surret längre..

I torsdags fick Karln ett telefonsamtal från "Byggherren" som sa att de tänker riva badrummet för de vågar inte chansa att allt blir riktigt torrt annars.
Jag måste säga att det känns riktigt skönt trots att det kommer dröja ännu längre innan allt är klart, men vi slipper oroa oss för mögel och annat skit som kan bli av fukt.
Så på måndag morgon dundrar de in lastbilar med containrar och en massa karlar med verktyg.
Slut på friden alltså ;)



I fredags var det rörmockare här och rev ur möblemanget så nu ser det ut såhär



En sak kan jag lova er! Vi ska ALDRIG mer ha duschkabin i vårat badrum. Jobbig att hålla ren både invändigt och under..



Jag kommer att knäppa kort under hela resans gång och säkert ventilera mina tankar om badrumsinredning här ett tag framöver.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0