Sonntag

Publicerat: 2012-03-11 Kl: 18:56:40 | I kategori: Hemma i Byn



Idag har jag haft en stöka på dag. Badrummet har fått sig en omgång och även köket fick se skurborsten. Sen sprang jag ut när solen kikade fram och flyttade en halv hög med singel och la framför bron. Våren kommer med stormsteg och geggan med den. Har man sen djur och en skitig Karl så har man geggan i hela huset efter en dags ut och in springande..


Igår kväll såg vi som sagt Mello med Karlns syster yster på besök. Jag tycker att det var rätt att Loreen vann för hon har störst chans i Azerb...... Thorsten var besviken för han ville hamna på tredje platsen men jag tyckte han var bäst ändå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0