Mr och Mrs Swan

Publicerat: 2012-03-22 Kl: 18:24:34 | I kategori: Allmänt



Idag har jag varit och hämtat igen min bil och hjälp vad många gånger jag höll på att få motorstopp. Pappas bil som jag haft i nästan tre veckor är automat så de där med koppling hade glömts bort när jag satt i min egen bil igen.. Kom på det i sista sekund så det blev aldrig motorstopp men det var sååå nära...


Svanarna var här och kikade till om isen var borta idag. De blev nog besvikna eftersom så icke är fallet för jag tror de har flygit härifrån igen.. Men nu kommer de att återkomma med jämna mellanrum tills isen har försvunnit och då bosätta sig här ett tag innan de glider vidare till nån annan sjö eller tjärn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0