Kurering och utbildning

Publicerat: 2012-03-02 Kl: 19:02:12 | I kategori: Hemma i Byn



De här dagarna har i största del handlat om kurering här i byn. Jag mår mycket bättre men inte bra. Är fortfarande täppt i näsan, även öronen känns täppt och på kvällarna kan jag känna mig lite febrig. Men det finns hopp om livet ;)
Karln är på väg hem med Kinamat och vem mår inte lite bättre av det!

Jag är så sugen på att gå en utbildning i webdesign och trodde att jag hittat en bra kurs som inte var så dyr. Men så fick jag höra att utbildningen var i ett program som man kallade uråldrigt och inte använder sig av längre och vad är det för mening att gå den då. Det är väl därför den är så billig.
Så jag började kolla efter kurser i ett annat program och då blev prislappen helt annat. Det är ju inte bara kursen man måste betala, man måste ju även köpa det aktuella programmet till sin dator nånting som jag inte hade tänkt på.

Låter mitt framtida öda hamna i händerna på Svenska Spel även denna vecka :)


Håller tummarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0