Julklapp från Rörstrand

Publicerat: 2012-03-07 Kl: 20:18:42 | I kategori: Inredning



Efter en som vanligt sen middag sitter jag nu med en kaffe i min nya mugg från Rörstrand och tittar på Tunnelbanan..

Brolle fick i julklapp från sitt jobb en kod till en hemsida där han fick gå in och välja vad han ville ha, men han hittade ingenting så då fick syster välja vad hon ville :) Så då tog jag två stycken muggar från Rörstrand. Jag vet att jag skrivit om det i ett tidigare inlägg, men det är jättelängesen som jag beställde muggarna. De var nog populära för det var låååång leveranstid men i fredags låg de i brevlådan.

De är mycket finare i verkligheten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0